تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ما اصلا با اصلاح‌طلبان قهر نبودیم که بخواهیم آشتی کنیم

به گزارش افکارنیوز،

بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مورد درخواست اصلاح‌طلبان مبنی بر ایجاد یک آشتی ملی در جامعه گفت: جریان اصلاحات از عنوان خوبی استفاده نکرده‌، چرا که آشتی ملی همان عنوانی بود که دولت شریف امامی خواستار آن بود و لطفا اسم آن را عوض کنند.

 

وی افزود: اگر اصلاح‌طلبان با ملت قهر بوده‌اند، دیگر نیازی به عنوان ملی ندارد و اسم آن را آشتی اصلاح‌طلبان با انقلاب، ارزش‌های انقلابی و ملت بگذارند که به نظر اقدام خوبی است اما اگر منظورشان آشتی با اصولگرایان است باید گفت ما با اصلاح‌طلبان اختلاف نداشتیم و دعوایی نیز بین ما نبوده و عده‌ای از اصولگرایان با اصلاح طلبان دعوا می‌کنند اما جریان کلی اصولگرا دعوایی با اصلاح طلبان ندارد و ما اصلا قهر نبودیم که بخواهیم آشتی کنیم.

بادامچیان با بیان اینکه عنوان آشتی ملی را یک ناشی‌گری سیاسی می‌دانم، تصریح کرد: عبارت آشتی ملی یک توهین به خود اصلاح‌طلبان است و به این معناست که آنها قهر بودند و اکنون دنبال آشتی هستند. جریان اصلاحات تجربه سیاسی بنده را قبول و عنوان این اقدام خود را عوض کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ما اصلا با اصلاح‌طلبان قهر نبودیم که بخواهیم آشتی کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..