تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم فردا در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی، از برگزاری آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در این استان همزمان با سراسر کشور در 28 بهمن‌ماه، ساعت 9 صبح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا از خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام رئوف سید نژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون کتبی و شفاهی پنجمین مرحله طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: آزمون شفاهی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم از 16 تا 27 بهمن و آزمون کتبی آن همزمان با سراسر کشور  28 بهمن ماه ساعت 9 صبح  در هفت شهرستان استان  برگزار می شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، از ثبت نام 5هزارو 100 قرآن آموز در سامانه جامع اوقاف جهت حضور در آزمون کتبی این دوره از طرح خبر داد و تصریح کرد: البته حافظان دانشگاه ها  و آموزش و پرورش هم جهت حضور در این طرح اعلام آمادگی کرده اند که قطعا این تعداد تا روز آزمون افزایش می یابد.
حجت الاسلام رئوف سید نژاد بیان کرد: آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در خراسان شمالی در هفت مکان اصلی و 17 مکان فرعی شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین، گرمه، جاجرم، فاروج و مانه و سملقان برگزار می شود.
به گفته وی آزمون حفظ قرآن در رشته‌های حفظ جزء 30، جزء 30 و جزء یک، جزء 30 و جزء یک و جزء 2، 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و حفظ کل و حفظ موضوعی است.
گفتنی است طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سال 91 و در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب آغاز شده که بر اساس این برنامه باید 10 میلیون حافظ قرآن در سراسر کشور تربیت شود.
به گزارش ایکنا، آزمون کتبی طرح حفظ در شهرستان بجنورد در شبستان امامزاده سید عباس(ع) بجنورد(برادران) و دانشگاه پیام نور (خواهران) برگزار می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم فردا در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..