تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال رسمی پادشاه عمان از رئیس‌جمهور کشورمان

گروه سیاسی: رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران پس از ورود به عمان در قصر العلم مسقط از سوی سلطان قابوس، پادشاه عمان، مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان، پیش از ظهر امروز، چهارشنبه 27 بهمن، در رأس هیئتی بلندپایه از مسئولان سیاسی و نمایندگانی از بخش خصوصی به منظور سفر دوجانبه و رسمی وارد مسقط پایتخت عمان شد.

دکتر حسن روحانی که بنا به دعوت رسمی سلطان قابوس به عمان سفر کرده است در بدو ورود و در فرودگاه مسقط از سوی السید فهد بن محمود آل سعید ولیعهد و معاون نخست وزیر عمان، وزیر امور خارجه و شماری از مقامات ارشد این کشور مورد استقبال قرار گرفت.
 
رئیس‌جمهور سپس در قصر العلم مسقط از سوی سلطان قابوس پادشاه عمان مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی از حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی پس از نواخته شدن سرود ملی ایران و عمان، رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران و پادشاه عمان اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در این مراسم به افتخار حضور رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران و به نشانه دوستی دو کشور 21 گلوله توپ شلیک شد.

قرار است دکتر روحانی و سلطان قابوس در دیدار دوجانبه مهمترین مسایل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بررسی قرار داده و پس از آن در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، راه‌های تحکیم مناسبات و همکاری‌های تهران - مسقط مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال رسمی پادشاه عمان از رئیس‌جمهور کشورمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..