تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از برگزیدگان خراسان رضوی در سی‌ونهمین مسابقات قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم تجلیل از نمایندگان خراسان رضوی که موفق به کسب مقام‌های برتر در سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف شدند، در مهدیه مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم تجلیل از نمایندگان خراسان رضوی که موفق به کسب مقام‌های برتر در سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم کشوری شدند، در مشهد برگزار می‌شود.
بنابر این گزارش، این مراسم با حضور آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد و در ضمن جلسه هفتگی تفسیر ایشان و همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف وامور خیریه خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
گفتنی است، مراسم تجلیل از نمایندگان خراسان رضوی در مرحله کشوری سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه امروز چهارشنبه، 27 بهمن‌ماه ساعت 18 در خیابان امام رضا(ع) - مهدیه مشهد برگزار می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از برگزیدگان خراسان رضوی در سی‌ونهمین مسابقات قرآن اوقاف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..