تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع آوری پنج و نیم میلیارد تومان زکات در استان کرمان

در نشست تخصصی شورای زکات استان کرمان بر فرهنگ سازی برای پرداخت زکات تاکید شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان ؛ پنج ونیم میلیارد تومان زکات یازده ماه امسال در استان جمع آوری شد.جمع آوری پنج و نیم میلیارد تومان زکات در استان کرمان

آقای صادقی مدیر کل کمیته امداد استان کرمان امروز در نشست تخصصی شورای زکات استان اعلام کرد از این مقدار 273 میلیون تومان برای تامین جهیزیه نیازمندان و مابقی در خدمات درمانی ، تحصیلات ، بهسازی مسکن و مساجد در روستاها صرف شده است .

در این نشست نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس شورای عالی زکات کشور گفت در قران کریم به چهل مورد برای پرداخت زکات تاکید شده تا مردم زکات واجب خود را پرداخت کنند.

آیت الله عالمی زکات را فرمان الهی دانست که عمل به  آن کمک و امداد خدا را به دنبال دارد و فقر و دشمنی را از جامعه می زداید . 

آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان هم گفت همه باید به تکلیف خود در پرداخت زکات عمل کنند تا نیازی در جامعه مشاهده نشود .

آقای رزم حسینی استاندار کرمان هم به ارتباط بین زکات و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد وگفت هدف اقتصاد مقاومتی کاهش فقر ، افزایش رفاه وبی نیازی مردمست و برای زکات باید فرهنگ سازی شود .

در پایان نشست تخصصی شورای زکات استان کرمان از دستگاهها و افراد نمونه در پرداخت زکات تجلیل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع آوری پنج و نیم میلیارد تومان زکات در استان کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..