تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وخیم بودن حال راننده آمبولانس هلال احمر ساوه

یکی از امدادگران جمعیت هلال احمر ساوه در حال امداد رسانی به مصدوم تصادف جاده ای بود که خود دچار حادثه شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک ، رییس جمعیت هلال احمر ساوه گفت : با اعلام  خبر تصادف جاده ای ، اکیپ امداد و نجات پایگاه رنگرز به محل وقوع حادثه اعزام شد.
رضایی افزود : به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی راننده خودروی سواری برای نصب زنجیر چرخ در کنار جاده توقف کرده بود که یک خودروی 206 با وی برخورد کرده و متواری می شود.
به گفته او ، امدادگران در حال امداد رسانی و منتقل کردن مصدوم به داخل آمبولانس بودند که خودروی دیگری با یکی از امدادگران برخورد می کند.
رضایی با اشاره به وضعیت بد جسمی امدادگر گفت : شهریار طاری وردی زاده از ناحیه لگن و پای چپ دچار آسیب شدید شده که پس از یک شب بستری در آی سی یو بیمارستان مدرس ساوه به تهران اعزام شد.
شهریار طاری وردی زاده ، امدادگر تبریزی است که شش ماه در ساوه ماموریت داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وخیم بودن حال راننده آمبولانس هلال احمر ساوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..