تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماتیس: استعفای فلین تاثیری بر پنتاگون ندارد

وزیر دفاع آمریکا هرگونه تاثیر منفی ناشی از استعفای مایکل فلین بر فعالیت های پنتاگون را رد کرد.

 به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد: استعفای مایکل فلین مشاور امنیت ملی کاخ سفید تاثیری بر ماموریت وی برای شرکت در نشست وزرای دفاع ناتو در بروکسل نخواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: من وزیر دفاع آمریکا هستم و به رئیس جمهور درباره استفاده از نیروی نظامی مشاوره می دهم و صادقانه بگویم که استعفای فلین تاثیری بر فعالیت پنتاگون نداشته و من عازم سفر اروپا هستم.

در اروپا، ماتیس علاوه بر شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ قرار است در نشست وزرای دفاع ناتو در بروکسل نیز شرکت کند.

روز دوشنبه فلین تصمیم خود برای استعفا از این سمت را اعلام کرد. علت اصلی این تصمیم، افزایش تعارضات درباره اطلاعات فاش شده در خصوص مذاکرات فلین با سرگئی کیسلیاک سفیر روسیه در واشنگتن پیش از برگزاری مراسم تحلیف ترامپ بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماتیس: استعفای فلین تاثیری بر پنتاگون ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..