تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات فنی خودروی لوکس مرسدس میباخ G650 + فیلم

علی صادقی
نویسنده

مرسدس- میباخ G650 لندولت که در چند روز گذشته شاهد معرفی اولیه و همچنین نمایش اولیه آن توسط مرسدس بنز بودیم، پیش از شروع بکار نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 به طور رسمی معرفی شد تا پیش از نمایش عمومی در نمایشگاه ژنو، مخاطبان با اطلاعات فنی و ویژگی‌های منحصر به فرد آن آشنا شوند.
درست همانند محصولات مرسدس میباخ، خودروی شاسی بلند مرسدس بنز G650 لندولت هم به جرگه خودروهای لوکس صنعت خودروسازی پیوسته است و براساس اطلاعات جدید ارائه شده از سوی مرسدس بنز، در قسمت عقب کابین این خودرو از صندلی‌های لوکس مرسدس بنز S کلاس استفاده شده تا درعمل خودروی شاسی بلند و آفرودی مرسدس بنز تبدیل به یک خودروی کاملا لوکس شاسی بلند شده باشد.
در مقایسه با مدل‌های استاندارد مرسدس بنز G کلاس شاهد افزایش حدودا 578 میلی متری فاصله بین دو محور برای مرسدس – میباخ G650 لندولت هستیم که باعث شده فضای کافی برای راحتی بیشتر سرنشینان عقب فراهم آید تا شعار شاسی بلند لوکس مرسدس بنز محقق شود. پیش از این هم گفتیم که در قسمت عقب کابین از صندلی‌های مرسدس بنز S کلاس استفاده شده است که دارای ماساژورهای صندلی، گرمکن و سردکن، کنترل برقی زاویه تکیه گاه و... بوده و می‌تواند یک سواری لذت بخش برای سرنشینان فراهم آورد. علاوه بر این‌ها، قسمت متحرک سقف هم از جنس پارچه ساخته شده و در انتهای آن هم شیشه‌ای برای دید بهتر راننده تعبیه شده است که در کل به صورت برقی باز و بسته می‌شوند.
مرسدس میباخ G650

مرسدس میباخ G650


برای بخش مولد قدرتی ماشین هم پیش از این گفته بودیم که از پیشرانه‌ای توربوشارژر 12 سیلندر استفاده شده است که می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی 630 اسب بخاری و گشتاور بسیار زیاد 1000 نیوتن متری تولید کند که در آخر به رینگ‌های 22 اینچی آلیاژی ختم می‌شود.
در آخر هم نکته قابل توجه این اتومبیل می‌تواند ساخت بسیار محدود آن باشد که طبق اظهارات رسمی مرسدس بنز به تعداد محدود 99 دستگاهی تولید و با قیمتی حدودا 485 هزار و 400 دلاری به مشتریان تحویل داده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات فنی خودروی لوکس مرسدس میباخ G650 + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..