تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا باید رسما عذرخواهی کند

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، نیکلاس مادرور، رئیس جمهوری ونزوئلا با اعلام این موضوع ضمن دفاع از معاون خود اعلام کرد وزیر خارجۀ این کشور نامۀ درخواست عذرخواهی رسمی را به مقامات آمریکا ارسال خواهد کرد.

به گزارش شبکه یورونیوز، رئیس جمهوری ونزوئلا با بیان این موضوع در نشست وزرای این کشور گفت: « وزارت خارجه نمایندۀ آمریکا در ونزوئلا را احضار خواهد کرد و نامۀ اعتراض و درخواست عذرخواهی را به وی ارائه خواهد داد. اتهامات ظالمانه های که امروز توسط نمایندگان ایالت متحدۀ آمریکا زده شد در ادامۀ [تحریم هایی] است که توسط دولت باراک حسین اوباما به اجرا گذاشته شده بود.»

وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه طارق العیسمی را که پیش از این وزیر دادگستری ونزوئلا بود متهم کرد در انتقال مواد مخدر به آمریکا دست دارد. آمریکا معاون ریاست جمهوری ونزوئلا را متهم کرده است که با استفاده از یک پایگاه هوایی و همچنین بنادر این کشور انتقال مواد مخدر به آمریکا را نظارت و رهبری می کند.

معاون رئیس جمهوری ونزوئلا در واکنش به این اتهامات، این تحریم ها را نوعی قدردانی برای نقشی دانسته است که در انقلاب علیه امپریالیسم آمریکا دارد.

202

علاوه بر طارق العیسمی، وزارت خزانه داری آمریکا چند موسسۀ تجاری ونزوئلا را که در کشورهای دیگر نیز فعالیت دارند به لیست سیاه تحریم ها اضافه کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا باید رسما عذرخواهی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..