تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو تغییر منصوریان در ترکیب استقلال برای بازی بعدی

دو تغییر منصوریان در ترکیب استقلال برای بازی بعدی

آبی پوشان برای دیدار فردای خود مقابل ذوب آهن سه غایب دارند. دو بازیکن به دلیل محرومیت و یک بازیکن به دلیل مصدومیت امکان همراهی این تیم را ندارند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در حالی که سید مهدی رحمتی و رابسون جانواریو از همراهی کردن آبی پوشان محروم هستند، مگویان نیز همچنان در زمره بازیکنانی است که بعد از مصدومیت شرایط بازگشت به میدان را پیدا نکرده است. 

مگویان که قبل از مصدومیتش در پست دفاع راست برای آبی‌ها به میدان می‌رفت، در این هفته‌ها آبی‌ها به نبودنش عادت کرده‌اند. اما رحمتی و جانواریو از بازیکنانی بودند که هفته‌ها در ترکیب ثابت استقلال بازی می‌کردند و حالا منصوریان باید گزینه‌های جانشینی آنها را انتخاب کند.

البته تقریبا تکلیف جانشینان این دو بازیکن هم مشخص است. سرمربی آبی پوشان برای پر کردن خلاء رحمتی درون دروازه تنها یک گزینه دارد و آن هم کسی نیست جز سید حسین حسینی. تکلیف جانشین جانواریو نیزتا حدودی مشخص است و سید مجید حسینی مدافع جوان تیم استقلال جای خالی این بازیکن را در درون زمین پر خواهد کرد. 

به ا حتمال زیاد این دو تغییر تنها تغییراتی هستند که آبی پوشان نسبت به ترکیب شان در دربی در اولین بازی بعد از آن بازی خواهند داشت. 

مهر

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو تغییر منصوریان در ترکیب استقلال برای بازی بعدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..