تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت اصلاح نظام بازرگانی و بازاریابی محصولات کشاورزی فعلی

ضرورت اصلاح نظام بازرگانی و بازاریابی محصولات کشاورزی فعلیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت: در سال جاری اقدامات مختلفی در حوزه تنظیم بازار از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان انجام گرفته که خرید تضمینی بیش از 352 هزار تن گندم، 5 هزار تن جو و 234 تن کلزا به ارزش حدود 5/4 تریلیون ریال و پرداخت صددرصد بهای آن با مباشرت شرکت های غله، پشتیبانی امور دام و تعاون روستایی از جمله آن ها به شمار می رود.
حسین جعفری هدف گذاری و پیگیری ویژه برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی مازاد بر نیاز استان و صادرات بالغ بر 35 هزار و 427 تن تا پایان دی ماه، تامین، تخصیص و پرداخت صددرصد جایزه صادراتی سیب زمینی در وجه تجار و صادر کنندگان محصول و پیگیری تشکیل شرکت ها و تشکل های تخصصی صادرات محصولات کشاورزی را از دیگر اقدامات انجام گرفته در حوزه تنظیم بازار محصولات کشاورزی برشمرد .
 وی افزود: امسال همچنین با هدف حمایت از تولید کنندگان برای کنترل نوسانات بازار اقدام به خرید تضمینی مرغ و خرید حمایتی گوجه فرنگی شده است.
وی با اشاره به تامین و توزیع اقلام پر مصرف از جمله برنج، شکر و گوشت قرمز در مناسبت های مختلف سال همچون ماه‌ مبارک رمضان و ایام محرم و در نمایشگاه فروش بهاره و همچنین تامین و ذخیره سازی میوه ایام پایانی سال با هدف کنترل قیمت و حمایت از مصرف کننده و تولید کننده تصریح کرد: با هدف توسعه و رونق صادرات محصولات کشاورزی تشکیل میز صادراتی محصولات کشاورزی با حضور رایزنان بازرگانی کشورهای روسیه و عراق و فعالان تجاری استان از دیگر اقدامات مهم انجام گرفته به شمار می رود.
جعفری تنظیم بازار و پایش مستمر قیمت ها و نوسانات بازار و اتخاذ راهکارهای کنترلی، نظارتی و اجرایی با هدف کاهش نوسانات و هیجانات قیمتی با هدف حمایت از مصرف کننده و تولید کننده، پیگیری ایجاد زیر ساخت های مناسب برای بازار محصولات کشاورزی شامل پایانه صادراتی، میادین عرضه عمده و خرده محصولات کشاورزی و تامین نهاده های دامی مورد نیاز استان را از دیگر اقدامات انجام گرفته  برشمرد.  
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، خاطرنشان کرد: «بازاریابی» از مباحث بسیار مهم در بخش کشاورزی محسوب می شود و لذا با هدف اصلاح نظام بازرگانی و بازاریابی محصولات کشاورزی فعلی و تلاش برای انتقال حلقه بازاریابی از مرحله آخر به مرحله اول فرآیند تولید و بازاررسانی محصولات کشاورزی و بازاریابی قبل از کشت و تولید بر اساس نیاز، برنامه‌ریزی ها و پیگیری های لازم انجام گرفته و در این راستا آموزش های لازم به کارکنان، تولید کنندگان و تجار ارایه شده است.
 
انتهای پیام/ ن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت اصلاح نظام بازرگانی و بازاریابی محصولات کشاورزی فعلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..