تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش بازدید گردشگران خارجی از شهرستان خواف

افزایش بازدید گردشگران خارجی از شهرستان خوافبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، باعقیده مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان خواف گفت: دو گردشگر از کشور شیلی و تایوان ضمن بازدید از مهمترین جاذبه های تاریخی شهرستان از جمله مدرسه غیاثیه وآسبادها با فرهنگ وآداب ورسوم مردم این منطقه آشنا شدند.

وی افزود: این گردشگران از کسانی که سبب معرفی این منطقه به آنها شدند تشکرکردند وگفتند به همه کسانی که از ایران شناخت کمتری دارند پیشنهاد می کنم که برای دیدن حکمتها و کسب دانش به این سرزمین سفر کنند.

مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان خواف تصریح کرد: بازدید گردشگران خارجی از شهرستان خواف نسبت به سال قبل 9 برابر شده وپیش بینی می شود در سال 96 این روند افزایش داشته باشد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش بازدید گردشگران خارجی از شهرستان خواف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..