تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری یادواره اولین فرمانده شهید سپاه رودبار

ساعت: 11:57 منتشر شده در مورخ: 1395/11/27 شناسه خبر: 1039495

فرمانده سپاه رودبار از برگزاری یادواره فرمانده شهید سپاه این شهرستان در سالروز شهادتش خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ جاوید فلاح در گفت و گو با خبرنگار زیتون خبر، اظهار کرد: یادواره شهید مظلوم سید محمدتقی مخزن موسوی و یادبود طلبه شهید مجتبی انصاری روز پنج شنبه ۲۸ بهمن ماه همزمان با سالروز شهادت این شهید بزرگوار همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام جعفرصادق(ع) دوگاهه برگزار می شود.

وی ادامه داد: سردار افشار مشاور عالی فرمانده کل سپاه و رئیس هیئت عالی اندیشه ورزی کل سپاه در این مراسم به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و مداح این مراسم نیز مهدی نظامعلی خواهد بود.

فرمانده سپاه رودبار از بازسازی یادمان فرماندهان شهید سپاه این شهرستان خبر داد و گفت: یادمان شهدای والا مقام مخرن موسوی و سردار شهید هدایت درویشوند که در خلیل آباد رودبار نصب شده بودند بازسازی گردیدند.

فلاح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

گفتنی است شهید موسوی از فرماندهان شجاع سپاه بود که در مبارزه با دشمن و منافقین و حفظ اصول انقلاب شجاعانه در میدان بود و همین امر سبب شد تا دشمن کور دل در سحرگاه پنج شنبه ۲۸/۱۱/۱۳۶۱ در خانه گلی اش در حالیکه در بسترش در خواب بود با شلیک هفت گلوله ژ۳ به شهادت رسانده و همسر و تنها فرزند ۶ ماهه اش را نیز مجروح ساختند و نگ ابدی را برای خود خریدند.

 باریخته شدن خون پاک شهید سیدمحمد تقی موسوی چهره های کریه دشمنان اسلام و کشور، منافقین، فرصت طلبان و… برهمگان نمایان شد و رسوا شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری یادواره اولین فرمانده شهید سپاه رودبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..