تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسمارت‌فون نوکیا ۳ با نمایشگر ۵.۲ اینچی و اسنپدراگون ۴۲۵ در راه است

نوکیا قصد دارد در نمایشگاه موبایل بارسلونا از سه گوشی رونمایی کند. دو گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و گوشی سوم مشابه نوکیا ۳۳۱۰ خواهد بود. نوکیا ۵ از نمایشگر ۵.۲ اینچی، رم ۲ گیگابایتی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره برده و با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می‌شود.

نوکیا ۳ امکانات خاصی ندارد، ولی با قیمت پایین ۱۵۰ دلار عرضه می‌شود. بر اساس گزارش‌ها، نوکیا ۳ به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن 720p، اسنپدراگون ۴۲۵، رم ۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. نوکیا ۳ همچنین از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره برده و با اندروید نوقا هدایت می‌شود.

نوکیا ۳ در ماه مارس یا آوریل روانه بازارهای عمده جهان خواهد شد. این در حالی است که نوکیا ۶ تنها برای بازار چین عرضه شد.

ایمان روستا

فیزیک خوندم و بعد از اون ژئوفیزیک. از نوجوانی با یادگیری DOS وارد دنیای کامپیوتر و آی‌تی شدم تا الان که به عنوان نویسنده در خدمت شما هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسمارت‌فون نوکیا ۳ با نمایشگر ۵.۲ اینچی و اسنپدراگون ۴۲۵ در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..