تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیروزگاه:انجام تملکات نیازمند تصمیم گیری های کارشناسانه است

فیروزگاه:انجام تملکات نیازمند تصمیم گیری های کارشناسانه است

  به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،سعید فیروزگاه ضمن بیان این مطلب و با اشاره به وجود بافت های فرسوده در این شهر اظهار داشت: با توجه به اینکه کلانشهر کرج جزء شهرهای حادثه خیز است ضرورت دارد با احیای بافت های فرسوده و انجام تملکات اولويت دار اقدامات موثر و پیشگیرانه در مواقع ضروری صورت پذیرد.

فیروزگاه با تاکید بر اینکه رسیدگی و احیاء مناطق محروم باید در اولویت قرار گیرد، افزود: متاسفانه تملکاتی که در برخی مناطق غير برخوردار جهت اجرا مقرر شده بود هنوز انجام نشده این در حالی است که جهت رفاه حال شهروندان و کاهش ترافیک در شهر باید این مهم با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات شهرداری باید همسو با سیاست های شورای شهر باشد بر ضرورت همکاری این دو نهاد مردمی بیش از پیش تاکید کرد و افزود: شوراي اسلامي اين كلانشهر بر اجراي اقدامات در حوزه تملکات تاكيد دارد. وی معتقد است هر چقدر انجام تملکات به تاخیر بیفتد با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم در کشور شهرداری متضرر می شود.

به گفته فیروزگاه عدم برنامه ریزی در تملکات موجب تاخیر در به ثمر رسیدن پروژه‌های عمرانی می‌شود و اگر در این زمینه دقت نظر داشته باشیم و کارشناسی‌های لازم را به عمل آوریم در طول سال به نتایج بهتری خواهیم رسید و پروژه‌های شهری نيز با سرعت بیشتری به مرحله بهره برداری می‌رسند.

فیروزگاه با اشاره به نقش مهم تملکات در سرعت بخشی به اجرای پروژه ها افزود: ضرورت دارد که روند احصاء و شناسایی معارضین اجرای طرح های عمرانی و خدماتی با دقت بیشتری صورت پذیرفته و شرایط به گونه ای محیا شود که فرایند مهم تملکات در یک بستر برد برد صورت پذیرد تا هم منافع مادی شهروندان و صاحبان املاک و اراضی تامین گردد و هم حقوق شهرداری حفظ شود. وی، طرح های توسعه ای را نیاز رشد و توسعه شهری دانست و گفت: شهر تحت تاثیر اجرای این طرح ها با تحولات ساختاری مواجه می شود.

این مسئول با تاکید بر اجرای کیفی طرح های عمرانی عنوان کرد: پروژه های عمرانی با هدف تامین نیازهای به حق شهروندی تعریف و تدوین می شود که با توجه به این موضوع می توان گفت، پروژه های شهری باید بر اساس نیازسنجی و به صورت کارشناسانه در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد تا شاهد خروجی مثبت در این حوزه باشیم.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیروزگاه:انجام تملکات نیازمند تصمیم گیری های کارشناسانه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..