تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماران صرعی چشم‌انتظار شرکت‌های دانش‌بنیان

وی افزود: حملات صرعی قابل تشخیص توسط متخصصان است و اگر در گام اول یا همان تشخیص بیماری دچار مشکل شویم، فرد دچار عوارض گوناگونی می‌شود.

فشارکی ادامه داد: در حوزه صرع طبق آمار سازمان بهداشت جهانی آمار یک درصد را در کشور داریم به عبارتی 800 هزار نفر به صرع مبتلا هستند.

هاشمی فشارکی اضافه کرد: داروهای صرع ساخت داخل نیاز به حمایت بیشتری توسط شرکت‌های دانش‌بنیان دارند. این در حالی است که اغلب مصارف دارویی این دست از بیماران داروهای خارجی است.

وی با اشاره به کیفیت داروهای ایرانی در روند درمان بیماری صرع بیان کرد: بر اساس تقاضای ما شرکت‌های دانش‌بنیان وارد عمل می‌شوند و اگر تولید داخل در کشور توسعه پیدا کند شاهد ارزآوری و خروج ارز از کشور خواهیم بود.

فشارکی عنوان کرد: بسیاری از افراد با تشخیص خودسرانه از داروهای صرع استفاده می‌کنند و از آنجایی که حملات صرعی فرد را با اختلال رفتار، حواس‌پرتی و در گام‌های بعدی آسیب‌های گوناگون روبرو می‌کند، باید برای تشخیص بیماری به متخصص مغز و اعصاب مراجعه شود.

متخصص مغز و اعصاب کشورمان در ادامه توضیحاتش گفت: برخی مواقع حواس‌پرتی سر کلاس و تکان لب و دهان به صورت مستمر می‌تواند نشانه‌ای از صرع باشد. این در حالی است که افراد تنها غش و حرکات تشنجی را نشانه‌ای از صرع می‌دانند که توصیه ما آگاهی والدین و مربیان به علائم صرع و ارجاع افراد مشکوک به متخصصان مغز و اعصاب است.

وی در پایان یادآور شد: اختلالات صرع در صورتی که در گام اول ناشناخته بماند، آسیب‌های جانی در بر دارد. این در حالی است که مراجعه به موقع به پزشک معالج باعث می‌شود فرد همانند افراد عادی به زندگی روزمره خود ادامه دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماران صرعی چشم‌انتظار شرکت‌های دانش‌بنیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..