تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسکو: کریمه بخشی از خاک روسیه است

به گزارش افکارنیوز،

 «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کنفرانس مطبوعاتی این هفته خود اعلام کرد، بیانیه های سازمان‌های حقوق بشری غربی مبنی بر استفاده ادعایی دمشق از تسلیحات شیمیایی نزدیک حلب صرفا با هدف تشدید درگیری‌ها مطرح شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اینترفکس»، زاخارووا درباره مذاکرات آستانه نیز گفت، مسکو انتظار دارد که مذاکرات آستانه انگیزه‌ای برای مذاکرات صلح سوریه در ژنو به حساب آید.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین تأکید کرد که مسکو به هیچ عنوان کریمه را به اوکراین پس نخواهد داد.

وی در پاسخ به اظهارات کاخ سفید مبنی براینکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری روسیه انتظار دارد که مسکو شبه‌جزیره کریمه را به اوکراین باز گرداند، تأکید کرد که به هیچ عنوان چنین اقدامی صورت نخواهد گرفت.

زاخارووا گفت: «ما اراضی خود را به کسی نخواهیم داد. کریمه بخشی از خاک فدراسیون روسیه است.»

بنا بر این گزارش، «شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا موضع سرسختانه‌ای با روسیه دارد و انتظار دارد که مسکو کریمه را به اوکراین بازگرداند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسکو: کریمه بخشی از خاک روسیه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..