تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی روی میز محاکمه

علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: بر اساس مصوبه سال 85 کمیسیون هیئت عالی نظارت بر اصناف کشور سود قطعات و لوازم جانبی موبایل برای خرده فروشی‌ها 12 درصد و برای عمده فروشی‌ها 3 درصد مصوب شده است.
   
وی در ادامه افزود: رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی یکی از شهرستان‌های استان البرز طی مکاتبه‌ای با رئیس مجمع امور صنفی یک مصوبه غیرقانونی را تصویب کردند و به دنبال آن سود خرده فروشی را به 25 درصد افزایش دادند و مصوبه را به واحدهای ابلاغ کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز تصریح کرد: با توجه به شواهد موجود برای رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی و رئیس مجمع امور صنفی یکی از شهرستان‌ها تشکیل پرونده شد و پرونده جهت سیرمراحل قانونی به تعزیرات ارجاع شد.

مختاری گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مدت یک سال گذشته تمام شکایات و گزارش‌های واصله به تعزیرات در خصوص لوازم جانبی و قطعات موبایل به پرونده روسای متخلف اضافه خواهد شد و این مسئولان باید پاسخگوی تخلفات باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی روی میز محاکمه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..