تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسن خمینی: خدا «حافظ» خوزستان است

صراط: نوه امام راحل در اعتراض به بحران خوزستان در صفحه ایستاگرامش نوشت: مثل هر ایرانى مى‌دانم که باید همتى مضاعف بدرقه راه کرد تا این مشکل هر چه زودتر حل شود خدا «حافظ» خوزستان است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در اعتراض به بحران خوزستان در صفحه ایستاگرامش نوشت: «خوزستان را به هر صفتى بشناسید براى نسل ما بوى باروت و حماسه در آن صفت نهفته است.

جنگ و دفاع مقدس و سرزمینى که همه مردم ایران در کنار مردم خونگرم آن ایستادند تا ایران و اسلام مستقر بمانند و نام این خطه  زر خیز که سر منشأ سرمایه ماست، بر تارک ایران بدرخشد. سالهاست که این روزهاى سال، خوزستان به خاک  نشیند. سرزمینى که به خون نشست ولى بر خاک نیافتاد، خاک آلوده شده است.

راستى نمى‌دانم براى حل این مشکل کدامین راه زودتر به سرانجام مى‌رسد ولى مى‌دانم که مسؤولان در صدد حل این مشکل هستند و مثل هر ایرانى مى‌دانم که باید همتى مضاعف بدرقه راه کرد تا این مشکل هر چه زودتر حل شود خدا «حافظ» خوزستان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسن خمینی: خدا «حافظ» خوزستان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..