تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوآوی Honor V9 به زودی رونمایی می‌شود

گروه فناوری: هوآوی یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده که در آن به رونمایی از گوشی جدید شرکت با نام Huawei Honor V9 در تاریخ 3 اسفند  یعنی یک هفته پیش از شروع کار کنگره جهانی موبایل اشاره شده است.

هوآوی Honor V9 به زودی رونمایی می‌شود

به گزارش بولتن نیوز به نقل از گیکی گجت ، این گوشی همان طور که در TENAA قرار گرفته با مشخصات عالی و فوق العاده ای رونمایی خواهد شد. همانطور که در سایت TENAA مشخص شده این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1440 و همچنین یک پردازنده هشت هسته‌ای با کلاک 2.4GHz و گزینه‌های حافظه 64 و 128 گیگاباتی خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی در دو نسخه یکی با رم 4 گیگابایتی و دیگری با رم 6 گیگابایتی ارائه شود.

دیگر مشخصات این گوشی شامل یک سیستم دوربین دوگانه 12 و 2 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باطری بزرگ 3,900 mAh است و انتظار می‌رود این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید نوقا 7.0 نوقا باشد.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت و زمان توزیع این گوشی در بازارها وجود ندارد اما به محض دریافت اطلاعات جدید با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع: همرسان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوآوی Honor V9 به زودی رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..