تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوتاه نیامدن از مصالح اسلام و نظام؛ پیام حضور باشكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن

گروه سیاسی: دبیر شورای نگهبان با تجلیل از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: اين مردم نشان داده‌اند كه هر جا مصالح اسلام و نظام مطرح است، كوتاه نمي‌آيند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، آيت‌الله احمد جنتي، صبح امروز، چهارشنبه 27 بهمن، در جلسه هفتگي اعضاي شوراي نگهبان، ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)و آرزوي نيل به شفاعت ايشان، از حضور با شكوه مردم در مراسم راهپيمايي 22 بهمن تجليل كرد.
رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: اين مردم نشان داده‌اند كه هر جا مصالح اسلام و نظام مطرح است، كوتاه نمي‌آيند.
وي با اشاره به حضور مردم هميشه در صحنه در مناسبت‌هايي مثل روز قدس و 22 بهمن تصريح كرد: اين مردم مؤمن در هواي سرد و گرم، آنجا كه احساس ضرورت كنند، در صحنه حضور دارند و از اسلام و ميهن خود دفاع مي‌كنند.
دبير شوراي نگهبان افزود: در برخي استان‌ها مثل همدان و خوزستان به دليل سردي هوا يا گرد و غبار بسيار، شرايط حضور در راهپيمايي مساعد نبود اما اين مردم با وجود سردي هوا يا مشكل تنفس در گرد و غبار، بيشتر از گذشته، راهپيمايي 22 بهمن امسال را با شكوه برگزار كردند.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با اشاره به بررسي گزارش‌هايي از استان‌هاي مختلف در خصوص راهپيمايي 22 بهمن گفت: در اكثر استان‌ها حضور مردم در اين راهپيمايي بيش از گذشته بود و مقايسه گزارش‌هاي امسال و سال‌هاي گذشته نشان مي‌دهد در مواردي جمعيت حاضر مردم بيش از تظاهرات سال گذشته بود.
رئيس مجلس خبرگان رهبري افزود: به نمايندگي از مجلس خبرگان رهبري و شوراي نگهبان و نيز شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي كه متولي برگزاري اين راهپيمايي بود از مردم و مقامات امنيتي، انتظامي و صدا و سيما كه شرايط مناسب اين راهپيمايي را مهيا كردند تشكر مي‌كنم.
وي با اشاره به تلاش ناكام دشمن براي رخنه عوامل تروريستي به كشور گفت: دشمن سعي داشت ولو با يك حادثه كوچك، اين حماسه بزرگ را تحت‌الشعاع قرار دهد كه با تلاش خوب دستگاه‌هاي امنيتي ناكام ماند.
آيت‌الله جنتي، ضمن تجليل مجدد از حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن، تصريح كرد: مردم مؤمن و انقلابي كشور با وجود برخي گلايه‌ها نسبت به مشكلات اقتصادي و بيكاري، دعوت رهبري را لبيك گفتند و نشان دادند كه براي اساس اسلام و مملكت، هميشه در صحنه حضور دارند.
وي در پايان از مقامات مسئول خواست به پاس قدرداني از مردم كشور از هيچ كوششي براي خدمت به ملت كوتاهي نكنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوتاه نیامدن از مصالح اسلام و نظام؛ پیام حضور باشكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..