تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن به دنبال ایجاد جنگ فرهنگی در کشور ماست

سردار غلامحسین غیب پرور:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن به دنبال ایجاد جنگ خانگی و فرهنگی در کشور ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار غلامحسین غیب پرور در دومین همایش ملی همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی افزود: روزی که جوانان ما بی‌دین شوند و غیرت دینی نداشته باشند روز پیروزی دشمن ماست.

وی  با بیان اینکه بیش از 14 میلیون دانش آموز بسیجی در کشور داریم گفت: غیرت ایرانیان مربوط به چندین هزار سال قبل است و دشمن با ایجاد خدشه در تاریخ ایران سعی در ایجاد انحراف در هویت و تمدن ایرانی دارد.

سردار غیب پرور افزود: حفظ کشور از طریق شناخت و حراست از هویت‌ ایرانی امکان پذیر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن به دنبال تهی کردن جوانان ماست و اهداف انقلاب برای مقابله با دشمن باید تبیین و تثبیت شود.

وی با بیان اینکه دانش آموز بسیجی باید با چهره رافت و رحمت معرفی شود افزود: دانش آموز بسیجی نباید عبوس باشد و باید در این زمینه کار فرهنگی شود.

 سردار غیب پرور گفت: ادب و نظم در دنیای امروز ضروری است و در شرایطی که ادب در فضای مجازی رعایت نمی شود دانش آموز بسیجی باید نماد ادب باشد.

سردار غیب پرور افزود: حتی معلمان نیز باید متوجه تکلیف خود در زمینه پرورش دانش آموزان باشند  زیرا برخی اخبار درخصوص رخنه های فرهنگی دشمن نگران کننده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در برخی دانشگاه‌ها حرکات زیرپوستی علیه دانشجوی انقلابی می‌شود گفت: ما همه این حرکات را رصد می‌کنیم و اگر متوجه شویم با یک دانش آموز یا دانشجوی انقلابی برخورد شده است، جلوی آن دستگاه می ایستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همه آزادگان دنیا منتظر رهیافت انقلاب ما هستند افزود: آیا رواست برخی در داخل کشور به ارزش‌های انقلاب توجه نکنند؟

سردار غیب پرور گفت: هر دانش آموز بسیجی باید حضور فعال در مساجد کشور داشته باشد.

وی افزود: دشمن می‌خواهد مساجد ما را به خانه سالمندان مبدل کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسجد باید مالامال از جوانان پر شور باشد و هر واحد دانش آموزی باید به یک مسجد متصل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن به دنبال ایجاد جنگ فرهنگی در کشور ماست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..