تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیوار بی اعتمادی به آمریکا بلند تر از گذشته

آیت الله مکارم شیرازی

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به دروغگویی های دولتمردان آمریکا تاکید کرد: امروز دیوار بی اعتمادی به آمریکا بلندتر از گذشته است.

دیوار بی اعتمادی به آمریکا بلند تر از گذشتهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکزی قم ، آیت الله مکارم شیرازی امروز در درس خارج فقه با اشاره به اظهارات اخیر آمریکایی ها مبنی بر اینکه ایران طرفدار شماره یک تروریسم در دنیاست، خاطرنشان کرد: این سخنان بی پایه و اساس از کشوری که دوست شماره یکش عربستان سعودیست که خود مهد پرورش تروریسم است خنده دار و از پیمان شکنی هایشان بدتر و اسفناک تر است.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایران از تروریسم ضربه نخورده است، گفت: آنها خوب می دانند که ایران دشمن شماره یک تروریسم است و این ادعا را در مبارزه با تروریست‌ها در سوریه، عراق، لبنان ثابت کرده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ طمعی به خاک هیچ کشوری ندارد، افزود: کسانی که در داخل کشور تصور می کردند که کنار آمدن با آمریکا خوی شیطانی آنان را از بین می برد امروز می بینند که آمریکا هیچ گاه دست از شیطنت بر نمی دارد بنابراین امروز باید دیوار بی اعتمادی به آمریکا بلند تر از گذشته باشد.

آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مفاسد اقتصادی در کشور گفت: وجود این مفاسد در کشور اسلامی بسیار خطرناک و دردناک است آن هم در حالی که مفسد اقتصادی کار خود را با تابلوهای زیبا توجیه می کند.

وی افزود: این رسوایی های مالی در حکومت اسلامی به اعتماد مردم ضربه می زند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیوار بی اعتمادی به آمریکا بلند تر از گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..