تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار استاندار ایلام با معاون اول رییس‌جمهور

محمدرضا مروارید استاندار ایلام به منظور بررسی و پیگیری مسائل استان با «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ و به نقل از روابط عمومی استانداری تسریع در طرح اتصال ایلام به شبکه ریلی، تخصیص اعتباراتدیدار استاندار ایلام با معاون اول رییس‌جمهور بودجه سیل سال گذشته در ایلام،  پیگیری ایجاد مرز چیلات در دهلران، ایجاد بازارچه شهابی و اختصاص تسهیلات برای طرح NGL دهلران از محل صندوق توسعه ملی از مهمترین موارد مورد بحث در نشست استاندار ایلام با معاون اول رئیس جمهور بود.  
همچنین در این نشست استاندار ایلام از دکتر حسن روحانی رییس جمهور و  اسحاق جهانگیری معاون اول ایشان برای سفر به ایلام و افتتاح چند طرح  مهم در استان دعوت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار استاندار ایلام با معاون اول رییس‌جمهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..