تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا 3 با نمایشگر 5.2 اینچی و اسنپدراگون 425 در راه است

نوکیا 3 با نمایشگر 5.2 اینچی و اسنپدراگون 425 در راه است

دیروز در تک شات خواندید که بر اساس گزارش های به دست آمده، در جریان MWC 2017 در بارسلون که اواخر ماه جاری میلادی برگزار می شود، سه گوشی جدید از برند نوکیا معرفی خواهد شد. دو محصول مدل های اندرویدی خواهند بود یعنی همان نوکیا 3 و نوکیا 5 و یک محصول هم نسخه ای در گرامیداشت نوکیا 3310 که نسخه ای مدرن از این گوشی محبوب خواهد بود. البته دلیل معرفی 3310 جدید زیاد مشخص نیست، چرا که احتمالا کاربران 3310 هنوز هم با گوشی خود کار می کنند و احتمالا تا سال 3017 هم مشکلی با این گوشی نخواهند داشت!


بهرحال، تا کنون مشخصاتی که از دو محصول اندرویدی نوکیا ذکر شده به این اشاره دارند که نوکیا 5 مدلی با نمایشگر 5.2 اینچی با دو گیگ رم و یک دوربین 12 مگاپیکسلی است که احتمالا با قیمتی حدود 200 دلار عرضه خواهد شد. تا کنون در خصوص مشخصات نوکیا 3 اظهار نظری نشده بود اما گفته شده بود که احتمالا 150 دلار قیمت خواهد داشت. اما امروز مشخصاتی برای این محصول نیز ذکر شده است. بر اساس قیمت احتمالی، می توان مطمئن بودکه این گوشی جزو گوشی های بالارده قرار نمی گیرد. شایعات از این حکایت دارند که نوکیا 3 یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل دارد و از تراشه چهار هسته ای اسنپدراگون 425 با دو گیگ رم و 16 گیگ فضای حافظه داخلی در آن استفاده شده است. دوربین پشتی این گوشی 13 و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی هستند. سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی این اسمارت فون نیز اندروید نوقا است.


عرضه نوکیا 3 برای ماه مارس یا آوریل برنامه ریزی شده است و در اکثر بازارهای مطرح ارایه خواهد شد. فعلا تنها گوشی اندرویدی نوکیا، نوکیا 6، فقط در چین عرضه خواهد شد و در خصوص تصمیم های آینده HMD Global در خصوص این محصول اطلاعی در دست نیست.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا 3 با نمایشگر 5.2 اینچی و اسنپدراگون 425 در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..