تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز عملیات اجرایی سیستم آبیاری نوین 118 هکتار / افزایش 30 درصدی راندمان آبیاری

ساعت: 10:20 منتشر شده در مورخ: 1395/11/27 شناسه خبر: 1039469

مدیر جهاد کشاورزی گالیکش از آغاز عملیات اجرایی سیستم آبیاری نوین در 118 هکتار از اراضی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه حبیب اله زارع گفت: در راستای افزایش راندمان آبیاری در بخش کشاورزی گالیکش با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات اجرای طرح‌های آبیاری تحت‌فشار در 118 هکتار از اراضی این شهرستان آغاز شد.

وی افزود: کل اعتبار در نظر گرفته‌شده جهت اجرای این طرح 950 میلیون تومان است که 650 میلیون تومان آن بلاعوض و با عاملیت بانک کشاورزی محقق شده است.

زارع تصریح کرد: این سیستم‌ها از نوع بارانی کلاسیک ثابت، قطره‌ای، بارانی نیمه متحرک و تیپ است.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش با اجرای این طرح‌ها راندمان آبیاری از 40 به 70 درصد در این اراضی افزایش می‌یابد.

زارع افزود: همچنین اجرای طرح آبیاری نوین 139 هکتار دیگر از زمین‌های کشاورزی گالیکش بااعتبار کل یک میلیارد و 58 میلیون تومان که 813 میلیون تومان آن بلاعوض خواهد بود مورد تأیید کمیته فنی استان قرارگرفته است که پس از تخصیص اعتبار وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی صرفه‌جویی در مصرف آب، بالا بردن راندمان تولید و افزایش سطح زیر کشت را از مهم‌ترین ویژگی‌های طرح آبیاری نوین ذکر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز عملیات اجرایی سیستم آبیاری نوین 118 هکتار / افزایش 30 درصدی راندمان آبیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..