تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک کشته در تیراندازی مرگبار

یک تن کشته در تیراندازی مرگباربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، وقوع درگیری و تیراندازی بین دو نفر در یکی از خیابان‌های قم منجر به مجروح شدن یکی از طرفین و مرگ دیگری شد.

 درگیری و تیراندازی با اسلحه گرم بین دو نفر که شامگاه سه‌شنبه در خیابان‌ ۱۷ شهریور قم به وقوع پیوست منجر به مجروح شدن این دو نفر شد که به گفته شاهدان عینی حال مجروحان هنگام حضور آمبولانس اورژانس وخیم بوده است.

گفته می‌شود این دو نفر با یکدیگر از قبل خصومت شخصی داشته‌اند و طی روزهای گذشته نیز بارها باهم درگیر شده بودند.

طبق گفته شاهدان عینی این دو نفر که سابقه درگیری و نزاع داشتند پس از خروج از یک باشگاه بدنسازی پس از جدال لفظی، یکدیگر را با اسلحه گرم مورد اصابت گلوله قرار می‌دهند.

هر دو مصدوم توسط اورژانس قم به بیمارستان منتقل شده‌اند که ظاهرا یکی از مصدومان بر اثر شدت جراحات وارده جان سپرده است.

گفتنی است: مقامات مسئول هنوز خبر و اظهار نظری رسمی در رابطه با این حادثه خونین اعلام نکرده‌اند.

تصاویر شهروندخبرنگار ما از این حادثه را اینجا ببینید

انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک کشته در تیراندازی مرگبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..