تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو ایرانی AFC: یا حقیقت را نمی‌گویند یا با اشتباه‌شان چشمی را محروم کرده‌اند

عضو ایرانی AFC: یا حقیقت را نمی‌گویند یا با اشتباه‌شان چشمی را محروم کرده‌اند

ورزش > لیگ برتر - حرف‌های شاهین رحمانی، عضو ایرانی AFC سبب شده تا بار دیگر پرونده محرومیت استقلال و ضد و نقیض گویی‌ها درباره این پرونده رو شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یک روز پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام برای بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا، شاهین رحمانی، مسئول کمیته ارتباط با فدراسیون های ملی فوتبال آسیا به عنوان یک کارشناس که سال ها در بخش فوتبال لیگ قهرمانان آسیا مسئولیت داشته است، از این سخن گفت که اگر ادعای مسئولان استقلال درست باشد، بی دلیل روزبه چشمی را از همراهی استقلال محروم کرده اند. چون او بازیکن استقلال بوده است و فیفا استقلال را تنها از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم کرده است.

این گفته رحمانی سبب شد بسیاری از مسئولان درگیر در این ماجرا سعی کنند بگویند حکم فیفا چیز دیگری می گوید و به نوعی روی جزئیات ماجرا سرپوش بگذارند. ماجرا اما خیلی ساده است. به عکس کارشناسانی که در این مدت اصرار داشتند فیفا استقلال را از ثبت نام بازیکن محروم کرده است و مشکل روزبه چشمی ورود به لیست بازیکنان تیمی است که با آن قرارداد دارد، رحمانی به خبرآنلاین گفت: «اصلا این طور نیست. فیفا استقلال را از خرید و ثبت قرارداد جدید محروم کرده است. هر تیم می تواند با بازیکنان زیادی قرارداد ببندد و از این جمع می تواند 27 نفر را در لیست اصلی خود قرار دهد. یعنی آنها را برای بازی در فهرست سهمیه سال، رجیستر کند. روزبه چشمی اگر این طور که گفته شده، بازیکن قراردادی استقلال است، برای ثبت نام و بازی در لیگ و لیگ قهرمانان هیچ مشکلی ندارد. مگر اینکه قرارداد این بازیکن را فسخ کرده باشند و قرارداد جدیدش را هم ثبت رسمی نکرده باشند که در این صورت اصلا او دیگر بازیکن استقلال نیست. این نکته باید خیلی شفاف گفته شود که فیفا استقلال را تنها از خرید و جذب بازیکن جدید محروم کرده است نه از اضافه کردن بازیکنان قراردادی خودش به لیست. »

رحمانی ادامه می دهد: «به هر دلیلی که می خواستند بازیکنی مثل چشمی را از فهرست کنار بگذارند، اصلا نیازی به فسخ قراردادش نبوده، او مصدوم بوده می توانستند به دلیل مشکل پزشکی نامش را از فهرست خارج کنند یا اصلا در ابتدای فصل، می توانستند نامش را در فهرست نگذارند و نمی دانم چرا فسخ قرارداد باید صورت می گرفته است.»

این حقیقتی بود که استقلالی ها و خود روزبه چشمی و مسئولان فدراسیون در ماه های گذشته پنهان کرده بودند. اینکه آنچه باعث محروم شدن استقلال از داشتن روزبه چشمی شده، رفتار عجیب مدیران نقل و انتقالات وقت تیم در فسخ قرارداد قبلی با بازیکن شاخص شان بوده است.

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو ایرانی AFC: یا حقیقت را نمی‌گویند یا با اشتباه‌شان چشمی را محروم کرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..