تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذری: پرسپولیس باید محروم شود تا مدیرانش از خواب بیدار شوند

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به احتمال شکایت باشگاه ذوب آهن از تیم پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت بدهی مالیاتی جری بنگستون اظهار کرد: ما در حال پیگیری این موضوع هستیم،واقعا رفتار مدیران باشگاه پرسپولیس در قبال پرونده بنگستون عجیب است.

وی افزود:به نظر می رسد حتما ما باید به فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) شکایت کنیم و پرسپولیس با حکم فیفا از نقل و انتقالات محروم شود و آبروی کشورمان در معرض خطر قرار بگیرد تا مدیران این تیم از خواب بیدار شوند،اتفاق تلخی که اخیرا در مورد تیم های استقلال و تراکتورسازی به وقوع پیوست.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان همچنین در خصوص بازی روز پنجشنبه تیمش برابر استقلال تهران گفت: تیم استقلال در چند بازی اخیر خود نتایج درخشانی کسب کرده است، این تیم با پیروزی سه بر دو مقابل رقیب سنتی اش پرسپولیس از روحیه خوبی برخوردار است و تیم ما نیز پس از باخت برابر تراکتورسازی تبریز انگیزه بالایی برای شکست آبی پوشان تهرانی دارد. ذوب آهن در بازی فردا با تمام توان به میدان خواهد رفت تا ان شااله بتوانیم با حمایت هواداران اصفهانی سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی در مورد منتفی شدن انتقال رضا شکاری به تیم روستوف روسیه عنوان کرد: قرار بود باشگاه روستوف از طریق مدیرعامل خود برای انتقال شکاری وارد مذاکره شود که این موضوع پس از چند روز منتفی شد بنابراین شکاری باید فکر جدایی از ذوب آهن را از سر بیرون کند و به تمرینات تیم بازگردد.

آذری در پایان درباره پرداخت بدهی بازیکنان ذوب آهن گفت: خوشبختانه باشگاه ذوب آهن تقریبا تمام بدهی های خود را پرداخت کرده است، قرار است برای پرداخت بدهی فرشید طالبی (بازیکن سابق ذوب آهن) جلسه ای با کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تشکیل دهیم تا بدهی این بازیکن نیز به طور کامل پرداخت شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذری: پرسپولیس باید محروم شود تا مدیرانش از خواب بیدار شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..