تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم شهریار، محل تجمع ستاره های استقلالی

کد خبر: ۴۸۰۸۴۳

۲۹۷  بازدید

تیم نفت تهران با جذب سجاد شهباززاده کلکسیون خود در جذب ستاره های سابق تیم استقلال را تکمیل کرد.

ورزش‌سه: نفت تهران که در ابتدای فصل به دلیل مشکلات مالکیتی خیلی دیر جمع شد، حالا شرایط مطلوبی دارد؛ این تیم در نیم فصل رقابت های لیگ برتر با توجه به بضاعت خود نتایج مطلوبی گرفت و حالا با جذب ستاره هایی که نتوانستند به استقلال و تراکتورسازی بپیوندند، تیمی قدرتمند را برای بازی های باقیمانده لیگ برتر و فینال حذفی آماده می کند.

نفتی ها در ابتدای فصل جاری محمد قاضی و میلاد فخرالدینی را از بازیکنان سابق استقلال به خدمت گرفتند و ایمان مبعلی نیز از سال گذشته در این تیم باقی مانده بود. در نیم فصل و زمانی که آندرانیک تیموریان و سجاد شهباززاده به خاطر محرومیت از نقل و انتقالات نتوانستند به استقلال و تراکتورسازی بروند، نفتی ها برای جذب آنها اقدام کردند و موفق هم بودند. حالا تیم علی دایی محلی است برای تجمع ستاره های سابق تیم استقلال که هنوز هم برای بازگشت به این تیم امیدوار هستند.

نفت تهران با جذب این بازیکنان امید زیادی دارد تا بتواند در بازی های باقیمانده لیگ برتر خود را بالا بکشد و به جمع تیم های بالایی جدول صعود کند. آنها فینال حذفی را نیز مقابل تراکتورسازی در پیش دارند که حضور نفرات باتجربه می تواند یک برگ برنده برای علی دایی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم شهریار، محل تجمع ستاره های استقلالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..