تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه RushPlayer Lite: پخش فایل‌ های تصویری در آیفون - زوم اپ

RushPlayer Lite یکی از بهترین پلیرهای ویدیو برای آیفون است که امکانات جذابی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

تا قبل از iPhone 6 و بزرگ شدن صفحه‌ی نمایش، آیفون‌ها گزینه‌ی خوبی برای تماشای فیلم و سریال در گوشی نبودند و کاربران آی‌او‌اس برای این امر یا نیاز به یک آیپد داشتند یا به‌کل باید قید چنین امکانی را می‌زدند. اما به لطف بزرگ شدن یک‌باره‌ی صفحه‌ی iPhone 6 تماشای فیلم و سریال نیز رشد فوق‌العاده‌ای در بین کاربران آی‌او‌اس داشت، چرا که افزایش سایز صفحه نمایش موبایل‌های آی‌او‌اس، قطعا میزان استفاده از آن به‌عنوان یک نمایشگر برای پخش فیلم‌ها را نیز بالا برده است. از همین رو پلیرهای ویدیویی آی‌او‌اس نیز مورد توجه بیشتری از سوی کاربران قرار گرفتند و در حال حاضر رقابت نزدیکی بین پلیرها وجود دارد. RushPlayer Lite یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای پخش فایل‌های تصویری در آی‌او‌اس است که به لطف امکانات جداگانه‌ی خود، موفق به رشد بسیار سریعی در بین کاربران شده است. ضمن آنکه این اپلیکیشن دارای کدک‌های داخلی است و برای اجرای فایل‌های تصویری نیاز به نصب جداگانه‌ی هیچ فایل دیگری ندارد و همین امر نیز یک امتیاز بسیار مثبت برای آن محسوب می‌شود.

RushPlayer Lite قادر به پخش تمامی فرمت‌های ویدیویی از جمله RMVB ,WMV ,AVI ,MKV و MP4 است و شما را در پخش هیچ ویدیویی ناامید نمی‌کند. پشتیبانی این اپ از زیرنویس‌ نیز یکی دیگر از نکات مثبت آن است که برای این امر کافی است فایل زیرنویس را همنام فایل ویدیویی کنید تا تنها با اجرای ویدیو، RushPlayer Lite به‌طور هوشمند اقدام به شناسایی و پخش زیرنویس فیلم کند. به لطف امکانات جانبی این اپلیکیشن دیگر نیاز نیست نگران انتقال ویدیوها و زیرنویس‌ آن‌ها به آیفون خود باشید؛ چرا که توسط ابزارک داخلی این برنامه می‌توانید با Wi-Fi به رایانه‌ی خود متصل شوید و ویدیوهای مورد نظر را بدون نیاز به کابل و سیم، به حافظه‌ی گوشی منتقل کنید. اما مهم‌ترین امکان جانبی که در RushPlayer Lite وجود دارد، قابلیت پخش آنلاین کانال‌ها شامل ده‌ها شبکه‌ی تصویری و رادیویی مختلف از سراسر دنیا است و می‌توانید تنها با برقراری ارتباط اینترنتی، به تماشای آنلاین این شبکه‌ها بنشینید. قطعا وجود چنین امکانی به‌خصوص برای افرادی که از سرعت بالاتری در ارتباط اینترنتی برخوردارند، لذت‌بخش خواهد بود و می‌توان به آسانی هرچه تمام‌تر به ده‌ها کانال خارجی دسترسی پیدا کرد. این کانال‌ها در سه شاخه‌ی رادیو، موسیقی و تلویزیون در اختیار شما قرار خواهند گرفت تا بتوانید شبکه‌ی مورد نظر خود را سریع‌تر و راحت‌تر پیدا و استریم کنید.

RushPlayer در دو نسخه‌ی پولی و رایگان منتشر شده است که توسط لینک زیر می‌توانید نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن را با عنوان RushPlayer Lite دانلود کنید. این برنامه دارای ۲۴ مگابایت حجم است و برای اجرا به نسخه‌ی 6 یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز خواهد داشت.

ویژگی‌ها

دارا بودن ده‌ها کانال تصویری و رادیویی آنلاین پشتیبانی از تمام فرمت‌های رایج ویدیو عدم نیاز به نصب جداگانه‌ی کدک امکان انتقال بی‌سیم ویدیو از رایانه

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه RushPlayer Lite: پخش فایل‌ های تصویری در آیفون - زوم اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..