تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر ایرانی به یک ادعا پاسخ داد

فرهنگ > سینما - ایسنا نوشت: پژمان هادوی بازیگر برگزیده جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کانادا، اروپا و آسیا درخصوص شایعاتی که مبنی بر حضور او در تیم داوری و منتخب شدنش در همان جشنواره توضیح داد.

برگزیده بخش بازیگری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کانادا، اروپا و آسیا در ونکوور تاکید کرد، هیچ دخل و تصرفی در داوری این جشنواره نداشته و فقط به عنوان مشاور در این رویداد هنری شرکت داشته است.

پژمان هادوی بازیگر فیلم «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی درباره ادعایی که با انتقاد از داوری او در یک جشنواره فیلم در کانادا و جایزه گرفتنش در همان جشنواره مطرح شده است گفت: «جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کانادا، اروپا و آسیا در ونکوور که بنده در آن به عنوان مشاور حضور داشته‌ام از تاریخ دو تا هشت نوامبر ۲۰۱۶ (حدود چهار ماه قبل) برگزار شده و برایم باعث تعجب است که چطور الان ابهاماتی درباره این جشنواره مطرح می‌شود.»

او با اشاره به گزارشی که چندی پیش درباره سوءاستفاده بخش تبلیغ جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کانادا، اروپا و آسیا در ونکوور از نام لوک بسون منتشر شده بود، توضیح داد: «مهم‌ترین بخش افشاگرانه آن مطلب مربوط می‌شود به سوءاستفاده جشنواره‌ای که مدیران و برگزارکنندگان آن از کشور چین بوده و جشنواره نیز در کشور کانادا برگزار می‌شده، شخصی هم که مورد سوءاستفاده قرار گرفته یک فیلمساز شهیر مقیم آمریکاست. حالا در این میان چگونه این فرد شهیر نمی‌تواند از یک فستیوال کانادایی که نخست وزیر کانادا برای افتتاحیه آن نامه رسمی می‌فرستد (جشنواره‌ای که عنوان می‌شود بی‌اعتبار است) شکایت کند و خبرنگار ایرانی مقیم کانادا مسئولیت این امر خطیر را به عهده می‌گیرد خود جای سوال و تعجب است. بدیهی است هرگونه سوال و ابهام در مورد جزئیات برگزاری و داوری این جشنواره به مانند همه جشنواره‌های دیگر بر عهده بانیان و مدیران آن است.»

او همچنین در مورد پوستر توزیع شده این جشنواره که نام او را به عنوان یکی از داوران این رویداد نشان می‌دهد توضیح داد: «با توجه به انتخاب شدن فیلمی که در آن به ایفای نقش پرداخته بودم، طبیعتا از داوری انصراف داده و این تبلیغات مربوط به زمان پیش از انصراف بنده است.»

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر ایرانی به یک ادعا پاسخ داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..