تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه دوم آخوندی به لاریجانی در فاصله ۱۵ روز +سند

وزیر راه و شهرسازی به فاصله ۱۵ روز از نامه‌نگاری به رییس مجلس، برای بار دوم دست به قلم شد و خطاب به لاریجانی اعلام کرد: از مورخ ۲۷ بهمن (امروز) آمادگی دارم در صحن مجلس حضور یافته و پاسخگوی سئوالات نمایندگان باشم.

صراط: وزیر راه و شهرسازی به فاصله ۱۵ روز از نامه‌نگاری به رییس مجلس، برای بار دوم دست به قلم شد و خطاب به لاریجانی اعلام کرد: از مورخ ۲۷ بهمن (امروز) آمادگی دارم در صحن مجلس حضور یافته و پاسخگوی سئوالات نمایندگان باشم.

به گزارش تسنیم، در نامه دوم وزیر راه به رییس مجلس آمده است؛ « با توجه به اعلام وصول درخواست استیضاح اینجانب توسط تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در بعدازظهر روز جاری، به استحضار می‌رساند که اینجانب از فردا 27 بهمن ماه آمادگی دارم که در صحن مجلس حضور یافته و پاسخگوی سوالات نمایندگان محترم باشم. لطفا هر زمانی را که در هیات رئیسه محترم تعیین می‌نمایند، امر به ابلاغ فرمایند.»

 نامه دوم آخوندی به لاریجانی در فاصله ۱۵ روز +سند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه دوم آخوندی به لاریجانی در فاصله ۱۵ روز +سند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..