تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال فهرست حریف عربستانی پرسپولیس به AFC

باشگاه الهلال عربستان اسامی بازیکنان خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.

به گزارش بولتن نیوز، رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی تیم الهلال فهرست نهایی بازیکنان تیمش را جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشخص کرد تا به AFC ارسال شود.

الجزیره سپس حضور بازیکنانی همچون عبدالرحمن یامی، ناصر الدوسری، مهند فلاته، عادل المولد و حسین قاسم در فهرست 27 نفره تیم الهلال عربستان را مورد توجه قرار داد و نوشت: این تیم مهیای بازی هفته نوزدهم لیگ عربستان برابر الخلیج می‌شود.

پرسپولیس و الهلال عربستان 3 اسفند ماه سال جاری در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط پایتخت عمان با هم دیدار خواهند کرد. در دیگر بازی این گروه تیم‌های الریان قطر و الوحده امارات به مصاف هم می‌روند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال فهرست حریف عربستانی پرسپولیس به AFC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..