تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از کتاب «بهترین شکل ممکن» در مشهد

گروه فرهنگی: کتاب «بهترین شکل ممکن»، به نویسندگی مصطفی مستور، 14 اسفندماه در دانشگاه فردوسی مشهد رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، «بهترین شکل ممکن» نام کتاب دیگر مصطفی مستور، نویسنده برجسته اهوازی و خالق آثاری چون، «روی ماه خداوند را ببوس»، «چند روایت معتبر» است، این کتاب در هفته پایانی بازار کتاب تهران در سال 95 در بین کتاب‌های موجود با استقبال بیشتری همراه شد.
بنابراین گزارش، کتاب «بهترین شکل ممکن»، 274 عنوان از مجموعه «داستان فارسی نشر «چشمه» است که از ویژگی‌های برجسته‌ این اثر که آن را از دیگر آثار مصطفی مستور متمایز می‌کند، می‌توان به وجه سینمایی داستان‌ها اشاره کرد، به‌ گونه‌ای که می‌توان «بهترین شکل ممکن» را ترکیبی از ادبیات و سینما دانست.
این کتاب ۶ داستان را شامل می‌شود که حوادث هر داستان در یکی از شهرهای ایران رخ می‌دهد، داستان‌ها نیز به نام شهرهای شیراز، تهران، بندر انزلی، مشهد، اهواز و اصفهان نامگذاری شده‌اند، به طور کلی می‌توان گفت، این کتاب، جدال درون آدمی با خود را با ترکیبی سینمایی ـ اجتماعی نشان می‌دهد.
یادآور می‌شود، رونمایی از کتاب «بهترین شکل ممکن»، چهارشنبه 14 اسفندماه، ساعت 12 در تالار دکتر شریعتی، دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد با حضور، کیارنگ علایی، نویسنده، عکاس، کارگردان، برگزار خواهد شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از کتاب «بهترین شکل ممکن» در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..