تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا ؛ آغاز به کار نمایشگاه های بهاره

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) از 28 بهمن تا 7 اسفند در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

فردا ؛ آغاز به کار نمایشگاه های بهارهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ این نمایشگاه با حضور تولید کنندگان مختلف پوشاک مردانه،زنانه، بچگانه،کیف و کفش،آجیل و خشکبار، فرش، لوازم آشپزخانه، لوازم منزل ،چراغ های تزئینی و شیرینی و شکلات برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه که در مجموعه چهلسرای ضلع جنوبی مصلی امام خمینی(ره) برپا خواهد شد، بیش از 350 تولید کننده داخلی اجناس و تولیدات خود را عرضه می کنند. 


همه کالاها و اجناس نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) که با هدف حمایت از تولید داخلی و تامین نیاز عمومی شهروندان در ایام پایان سال برگزار می شود، با تخفیف 10 تا 30 درصدی به فروش می رسد. 


در این نمایشگاه همچنین مواد پروتیینى، گوشت مرغ، گوشت قرمز و ماهى، مواد غذایى، مواد شوینده و دیگر ملزومات مرتبط به آغاز سال نو عرضه خواهد شد. 


تلاش های بسیاری صورت گرفته تا این نمایشگاه تفاوتهایی محتوایی و کیفی هم از نظر تنوع و تخفیف اجناس و طراحی غرفه های برای اولین بار در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا نسبت به دوره های قبل داشته باشد. 


نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) از 28 بهمن تا 7 اسفند از ساعت 10 صبح تا 21 و جمعه ها از ساعت 13 تا 21 (9شب) پذیرای شهروندان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا ؛ آغاز به کار نمایشگاه های بهاره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..