تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه بارشی جدید از راه می‌رسد

احد وظیفه در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود امروز نیز در برخی مناطق  کشور به فعالیت خود ادامه داد و بارشهای باران و برف در مناطقی از شرق، شمال شرق، جنوب،  جنوب شرق به‌وقوع پیوست.

وی ادامه داد: این بارشها امروز در نیمه جنوبی فارس، نیمه غربی هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی و نیمه شرقی بوشهر از شدت بالاتری برخوردار بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: در اواخر وقت امروز نیز برای مناطق شمال غرب، سواحل غربی خزر و برخی مناطق غرب کشور نیز بارش برف احتمال داده می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه بارشهای باران و برف فردا نیز در جنوب، برخی مناطق شرق، جنوب شرق، شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر ادامه می‌یابد، گفت: با ورود یک سامانه بارشی جدید از روز چهارشنبه این بارشها در شمال غرب تقویت خواهد شد.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی جدید علاوه بر نواحی غربی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و جنوب غرب کشور را نیز در برمی‌گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: شدت بارشهای باران، برف و رگبار با ورود این سامانه بارشی غالباً بر روی  کردستان، شمال کرمانشاه، شمال زنجان، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، فارس، نیمه غربی کرمان و هرمزگان خواهد بود.

وظیفه تصریح کرد: این سامانه بارشی که از فردا وارد کشورمان می شود در روز پنجشنبه نیز غالب مناطق کشور را در برمی‌گیرد و شدت بارشهای آن  در فارس، نیمه جنوبی کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، نیمه غربی هرمزگان، کرمان برخی مناطق خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شمال زنجان، گیلان و مازندران خواهد بود.

وی افزود: در روز پنجشنبه در شمال غرب کشور کاهش دمای چهار تا 6 درجه‌ای و در سواحل شمالی کشور پنج تا هشت درجه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: همچنین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جاده‌های کوهستانی واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و دامنه‌های البرز به علت بارش برف لغزنده خواهد بود.

وظیفه اراک با 11 درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با 23 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای امروز تهران در گرمترین لحظات به 10 درجه بالای صفر رسید که این دما فردا یک درجه افزایش می‌یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه بارشی جدید از راه می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..