تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم صهیونیستی سفیر خود در مصر را فراخواند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «رویترز»، آژانس امنیت داخلی اسرائیل (شین‌بت)، از فراخوانده شدن سفیر این رژیم در مصر، خبر داد.

آژانس امنیت داخلی اسرائیل، روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به دلایل امنیتی، همچنین بازگشت کارکنان سفارت به قاهره محدود شده است.»

در این بیانیه اشاره به زمان احضار «دیوید گوفرین» سفیر اسرائیل در مصر نشده است ولی روزنامه «دیلی‌تلگراف» انگلیس نوشته است که این سفیر از اواخر سال 2016 مصر را ترک کرده است.

دیلی‌تلگراف افزود، قرار است گوفرین پس از بهبود اوضاع امنیتی مصر، به قاهره بازگردد.

از میان کشورهای عربی، فقط مصر و اردن با رژیم صهیونیستی پیمان صلح امضا کرده‌اند. مصر طی ماه‌های اخیر شاهد اقدامات خشونت‌آمیزی بوده است.

در ماه دسامبر، در پی انفجار یک بمب در یکی از کلیساها در مرکز قاهره، 26 تن کشته شدند.

سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره در سپتامبر 2015 و بعد از 4 سال تعطیلی در پی حمله معترضان مصری به ساختمان آن، فعالیت خود را از سرگرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم صهیونیستی سفیر خود در مصر را فراخواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..