تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات ۱۳ نفر از شهروندان رودانی گرفتار در سیلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از فرمانداری رودان، کورش نیک طبع اظهار کرد: بر اثر طغیان رودخانه‌ ها در بخش مرکزی و بیکاه رودان؛ هفت نفر از شهروندان هرمزگانی در منطقه گرا - گشوئیه گرفتار سیلاب شدند که پس از پنج ساعت و با تلاش و کمک نیروهای امدادی و مردمی نجات یافتند.

وی بیان داشت: بر اثر تداوم بارش باران، طغیان رودخانه‌ ها، جاری شدن سیلاب و بسته شدن برخی مسیرهای ارتباطی در بخش مرکزی و شهر رودان سه نفر از شهروندان در حاشیه رودخانه و در نزدیکی محله چاه تمر شهر رودان گرفتار سیلاب شده بودند که با کمک نیروهای مردمی و امدادی نجات پیدا کردند.

نیک طبع همچنین از نجات جان سه شهروند گرفتار سیلاب در محور گشوئیه - سکُل در شهرستان رودان خبر داد.

این مسئول از بازگشایی محور ارتباطی بخش رودخانه به مرکز شهرستان رودان خبر داد و خاطر نشان کرد: مسیر ارتباطی بخش رودخانه به مرکز شهرستان که تا پیش از ظهر امروز مسدود شده بود بازگشایی شد و مشکلی برای تردد و رفت و آمد شهروندان وجود ندارد.

نیک طبع بیان کرد: هم‌ اکنون به جز راه ارتباطی چند روستا در بخش رودخانه؛ سایر مسیرهای ارتباطی باز است و شهروندان مشکلی در زمینه رفت و آمد ندارند.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی از بعدازظهر یکشنبه از سمت غرب به شرق استان؛ افزود: بارش باران از صبح روز دوشنبه در منطقه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

نیک طبع خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی بصورت باران شدید همراه با رگبار، رعد و برق و باد در منطقه فعال است و موجب آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی در شهرستان رودان شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات ۱۳ نفر از شهروندان رودانی گرفتار در سیلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..