تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ریسه» چهره‌های جدید کمدی را کشف می‌کند/ سریال‌سازی از یک مسابقه

محمد هاشمی‌اصل در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مسابقه ای که قرار است تهیه کنندگی آن را در شبکه سه بر عهده داشته باشد، گفت: مسابقه ای را طراحی کرده ایم که قرار است جمعی از بازیگران و عوامل یک کار کمدی را به عنوان استعدادهای جدید معرفی کند.

وی ادامه داد: این مسابقه «ریسه» نام دارد و قرار است طی فراخوانی از جمعی از افرادی که فکر می کنند شرایط شرکت در این مسابقه را دارند برای حضور دعوت کنیم. این افراد طی یک پروسه زمانی بلندمدت آموزش هایی می بینند و در پنج گروه زیر نظر پنج هنرمند آثار کمدی که در حوزه های بازیگری، کارگردانی و نویسندگی تجربه دارند، آموزش ببینند.

تهیه کننده «ریسه» درباره اینکه مسابقه «ریسه» چقدر با استندآپ کمدی شباهت دارد، اظهار کرد: کار ما هیچ شباهتی با استندآپ کمدی ندارد و قرار نیست استعدادها استندآپ اجرا کنند بلکه قرار است این جوانان در یک کار تیمی خود را عرضه کنند و مساله مهمتر این است که خروجی این مسابقه به یک سریال منتهی می شود.

وی اضافه کرد: در واقع ما قرار است تیمی از بازیگران و نویسنده و عوامل یک کار را در این گروه آموزش دهیم و با حضور آنها یک سریال طنز بسازیم.

هاشمی در پایان درباره زمان تولید این مسابقه عنوان کرد: درحال حاضر پروسه این مسابقه طراحی شده و ما در مرحله قرارداد با شبکه هستیم و قرار است فاز اول را در ۵۲ قسمت به تولید برسانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ریسه» چهره‌های جدید کمدی را کشف می‌کند/ سریال‌سازی از یک مسابقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..