تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقام همدردی مردم ایران با ما قابل ستایش و وصف ناپذیر بود/همه کارهای پدر برای مردم بود

ساعت: 09:13 منتشر شده در مورخ: 1395/11/27 شناسه خبر: 1039299

یاسر هاشمی گفت: مقام همدردی مردم ایران برای ما و اقشار جامعه قابل ستایش و وصف ناپذیر بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  موج رسا; یاسر هاشمی در مراسم چهلم آیت الله هاشمی رفسنجانی که به همت دانشگاه آزاد اسلامی در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد، با تقدیر از مردم زنجان به دلیل محبت ها و الطاف نسبت به برگزاری مراسم های مختلف برای آیت الله هاشمی،اظهار داشت: صحنه ها و زیبایی های که در این مدت چهل روز مشاهده کردیم جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی با تقدیر از مردم ایران به دلیل همدردی با خانواده هاشمی در چهل روز گذشته، بیان داشت:وقتی یک درد و ضایعه ای ایجاد می شود آنچه فوریت پیدا می کند، مقام و جایگاه همدرد است.

هاشمی با بیان اینکه امروز آنچیزی که ما در خصوص فقدان هاشمی دیدم همدردی به اندازه وسعت مردم ایران بود، تصریح کرد: این مقام همدردی برای ما و اقشار جامعه قابل ستایش و وصف ناپذیر بود.

وی ادامه داد: امروز مقام همدردی ضایعه و فقدان هاشمی در کل مردم ایران وجود دارد، همانگونه که خداوند متعال در آیه قرآن به مومنین بشارت می دهد که کسانی که ایمان آورده و عمل صالحی انجام دادند خداوند محبت آنها را در دل مردم قرار می دهد که ما شاهد آن بودیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: به عنوان خانواده هاشمی خوشحالم که این مقام و همدردی مردم ایران همان چیزی بود که آقای هاشمی به دنبال آن بود و همه کارهایش برای مردم بود و هر آنچه داشت از مردم داشت.

وی با بیان اینکه اگر ما میلیاردها هم هزینه کنیم تا محبتی ایجاد شود اگر خداوند نخواهد محبتی در کار نیست، گفت:اگر میلیاردها هزینه کنیم تا از یکی محبت ببینم بازهم اگر خداوند نخواهد، نشدنی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقام همدردی مردم ایران با ما قابل ستایش و وصف ناپذیر بود/همه کارهای پدر برای مردم بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..