تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه یک میلیارد ریالی کارخانه های شن و ماسه در سردشت

ساعت: 09:04 منتشر شده در مورخ: 1395/11/27 شناسه خبر: 1039413

رییس اداره صنعت معدن و تجارت سردشت گفت: واحدهای تولیدی شن و ماسه به دلیل دو نوع تخلف برداشت غیرمجاز و اضافه برداشت به مبلغ یک میلیارد و 125 میلیون و 648 ریال جریمه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "حامد رمضانی" در گفت و گو با خبرنگار بُلفَت اظهار کرد: در بازرسی های ماهیانه و مستمر از واحدهای تولیدی شن و ماسه در سالجاری واحدهای متخلف شناسایی و جریمه شدند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت سردشت اضافه برداشت و برداشت غیرمجاز را از تخلفات واحدهای تولیدی شن و ماسه برشمرد و گفت: از 9 واحد تولیدی شن و ماسه در شهرستان 5 مورد دارای تخلف برداشت غیرمجاز و 3 مورد هم اضافه برداشت داشته است.

وی به جزئیات بیشتر اشاره کرد و گفت: تاکنون 27 هزار و 354 مترمکعب برداشت غیرمجاز با رقمی در حدود 910 میلیون و 888 هزار ریال و همچنین 13 هزار و 154 مترمکعب نیز اضافه برداشت با رقم 214 میلیون و 760 هزار ریال جریمه شده اند.

رمضانی در رابطه با تعداد کارخانه های دارای پروانه برداشت شن و ماسه رودخانه ای گفت: در سطح شهرستان 10 کارخانه تولیدی شن و ماسه دارای پروانه بهره برداری از سازمان صنعت معدن و تجارت وجود دارد اما یک مورد از آنها به دلیل مشکل مالکیت و با دستور قضایی از سال 92 غیر فعال شده است.

وی در خصوص روند صدور مجوز به اشخاص حقیقی و متقاضی فعالیت در گستره رودخانه زاب گفت: با درخواستی که توسط شخص متقاضی از سایر ادارات دخیل در امر نظارت و صدور مجوز می گردد بررسی های لازم و مورد نیاز انجام شده و همچنین برای واحدهای دارای پروانه نیز به صورت یکبار در سال مجوز برداشت صادر می شود.

وی افزود: از متقاضیان درخواست کننده مجوز، بدون تعهد تامین مصالح رودخانه ای و با اولویت مصالح کوهی در صورتی که شرایط احراز وجود داشته باشد استقبال می گردد.

سردشت به دلیل کوهستانی بودن و جاری بودن رودخانه زاب در این شهرستان مکان مستعدی برای کارخانه های شن و ماسه است.

شهرستان سردشت با جمعیت 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه یک میلیارد ریالی کارخانه های شن و ماسه در سردشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..