تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر/ همایش بین المللی گردشگری و بوم گردی در ایران

ساعت: 08:44 منتشر شده در مورخ: 1395/11/27 شناسه خبر: 1039270

کارگاه آموزشی توریسم و اکو توریسم در ایران با حضور مهمانان داخلی و خارجی در محل پردیس مهریز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح مهریز؛ رئیس پردیس مهریز گفت: این کارگاه آموزشی توسط دفتر همکاری های بین المللی  وزارت علوم در دانشگاه یزد، در محل پردیس مهریز برگزار شد.

دهقان منگابادی افزود: در این همایش 40 نفر مهمان داخلی و 20 نفر مهمان خارجی شرکت می کنند و در حال حاضر مهمانان از 9 کشور در سالن حضور دارند و ما بقی مدعوین، عصر امروز به مهریز می رسند.

این مسئول تصریح کرد: مهمانان خارجی این همایش، ازکشورهای نیوزیلند، اسپانیا، ژاپن، چین و... در این همایش حضور دارند. 

وی خاطرنشان کرد: این همایش برای بررسی گردشگری و بوم گردی برگزار گردیده و کارشناسان این همایش، پیرامون مباحث علمی و تخصصی در حوزه گردشگری و بوم گردی در ایران به تبادل نظر می پردازند.

دهقان منگابادی ادامه داد: این همایش تا فردا چهارشنبه به مدت 2 روز در این پردیس ادامه دارد و مهمانان این کارگاه آموزشی از مناطق گردشگری مهریز دیدن می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر/ همایش بین المللی گردشگری و بوم گردی در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..