تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام 4 هزار نفر از مردم آذربایجان شرقی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب

بنا به گزارش روز چهارشنبه این روابط عمومی، این تعداد از قشرهای مختلف مردم این خطه از میهن اسلامی به مناسبت قیام خونین ٢٩ بهمن مردم تبریز در سال ٥٦ با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
بنا بر این گزارش اصحاب فرهنگ و هنر استان نیز همگام با مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
این دیدار تجدید بیعت مردم آذربایجان با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب است.
چندین سال است که مردم آذربایجان برای گرامیداشت روز ٢٩ بهمن سالروز قیام خونین مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب دیدار و با ایشان تجدید میثاق می کنند.
مردم آذربایجان در ولایت مداری شهره عام و خاص هستند و در این دیدار به نوعی عشق و علاقه خود را به ولایت نشان می دهند.
مردم تبریز در سال ٥٦ به مناسبت چهلم شهدای قم و در حمایت از اهداف این شهدا علیه رژیم طاغوت قیام کردند که این اقدام در سرعت بخشی روند پیروزی انقلاب اسلامی تاثیر فراوانی داشت.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:محمد رستگار
8023/6183

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام 4 هزار نفر از مردم آذربایجان شرقی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..