تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت تاسیس نمایندگی اداره کل استاندارد در میانه

مهدی مشایخی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساختمان، افزود: این موضوع از سوی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میانه از اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی پیگیری خواهد شد.
وی با اشاره به نارضایتی و اعتراضات مربوط به پروسه زمان بر انجام آزمایشات و ارائه جواب توسط اداره کل استاندارد استان، گفت: در این راستا مقرر شد اداره کل نسبت به ارائه پروسه اخذ استاندارد، نوع آزمایشات مورد نیاز و زمان بندی اقدام لازم را انجام دهد.
مشایخی اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه استان باید با توجه به لزوم انجام آزمایش از واحدهای تولیدی توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر حسب نیاز، برای پرداخت هزینه آزمایش های مربوطه، وارد عمل شده و مشکلات شهرستان را رفع کند.
وی ، با بیان لزوم استاندارد سازی آسانسورهای موجود در شهرستان، افزود: اداره کل استاندارد باید برای ارائه مجوز به شرکت های همکار واجد شرایط ، از آسانسورهای موجود در شهرستان بازرسی لازم را به عمل آورد.
خبرنگار: زهره غلامی ** انتشار: رستگار
7231/3038/6183

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت تاسیس نمایندگی اداره کل استاندارد در میانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..