تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کواکبیان: طرح دوفوریتی تأمین امنیت مراسم امروز باید در دستور کار قرار می‌گرفت

کواکبیان: طرح دوفوریتی تأمین امنیت مراسم امروز باید در دستور کار قرار می‌گرفت

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در صحن علنی امروز (چهارشنبه 27 بهمن ماه) ضمن اخطاری با استناد به اصل 27 قانون اساسی و همچنین تذکری براساس ماده 165 آیین‌نامه خطاب به لاریجانی گفت: یک طرح دوفوریتی با عنوان طرح تأمین امنیت مراسم رسمی، عرفی و معمولی به منظور تأمین اجتماعات مطرح شده است اما متأسفانه تصویر بدی در برخی رسانه‌ها منعکس شده است.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند، اجتماعات قانونی باید بدون منع برگزار شود این در صورتی است که برخی افراد خودسر موجب برهم زدن این اجتماعات می‌شوند.

کواکبیان تصریح کرد: این طرح دوفوریتی  براساس اصل 165 امروز باید در دستور کار قرار می‌گرفت، این موضوع ربطی به اصلاح‌طلبان ندارد و بسیاری از دوستان آن را امضا کردند.

لاریجانی در پاسخ به اظهارات و تذکر کواکبیان گفت: این طرح از دستور خارج نشده است اما به دلیل آنکه بحث بودجه و استیضاح هفته آینده مطرح است تنها امروز صبح برای یک اولویت‌بندی رأی‌گیری شد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کواکبیان: طرح دوفوریتی تأمین امنیت مراسم امروز باید در دستور کار قرار می‌گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..