تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو می‌خواست تیموریان را پرسپولیسی کند؟!

کد خبر: ۴۸۰۶۹۵

۷۶۴  بازدید

شنیده می‌شود سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد داشته هافبک کنونی نفت تهران را پرسپولیسی کند.

خبرگزاری میزان: کمال کامیابی‌نیا در دیدار هفته بیستم مقابل تراکتورسازی یک کارت زرد و یک کارت قرمز گرفت و بازی‌های هفته بیست‌ودوم و بیست‌وسوم مقابل استقلال و سپاهان را از دست داد.

در همین راستا شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه برانکو ایوانکوویچ در بازار نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به دنبال جذب آندرانیک تیموریان بوده است. شنیده می‌شود سرمربی پرسپولیس با توجه به جدایی تیموریان از ماشین‌سازی و ناکامی او در پیوستن به استقلال به دلیل محرومیت از جذب بازیکن، قصد داشته شاگرد سابق خود در تیم ملی را پرسپولیسی کند.

با این وجود مدیران باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کردند و مدعی شدند برانکو هیچ درخواستی مبنی بر جذب هافبک 33 ساله پیشین ماشین‌سازی نداشته است.

از سوی دیگر با توجه به اظهار نظرهای متعدد تیموریان در مورد اینکه خودش، خانواده‌اش و دوستانش استقلالی هستند و هیچ‌گاه برای پرسپولیس بازی نمی‌کند، به نظر می‌رسد شایعه حضور او در جمع سرخ‌پوشان چندان جدی نبوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو می‌خواست تیموریان را پرسپولیسی کند؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..