تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : خطرات قرص یاسمین، تنگی نفس می گیریم؟

سوال

با سلام…نزدیکه دوساله که ایودی دارم و نقریبا میتونم بگم تو این دپسال مدام لکه بینی داشتم و پاک نبودم…دکترم برای تنظیم پریودم ۳رق یاسمین دادن.. سه روزه که دارم مصرف میکنم.. ودیروز تو قفسه سینه سمت چپ درد داشتم و راحت نمیتونستم نفس بکشم…تو نت سرج کردم ودیدم خیلیا نوشتن یاسمین قرص خطرناکیه و باعث سکته میشه و تو اروپا ممنوعه..آیا این درسته؟ قرص خطرناکیه؟ 

جواب

سلام علیکم

هر قرصی عوارض خودش را دارد. داروهای ضد بارداری عوارض مشابه دارند. خطر مشکلات قلبی عروقی و ایجاد لخته بخصوص در سنین بالای سی و پنج سال وجود دارد. 

دردر و تنگی نفس در سمت چپ و همراهی با مصرف قرص اهمیت دارد و باید دارو قطع شود و حضوری برای بررسی و رد موارد جدی و خطرناک به یک مرکز درمانی  مراجعه کنید. 

معمولا وقتی لکه بینی ناشی از آی یو دی بعد سه ماه اول برطرف نمی شود بهترین راه قطع خونریزی خارج کردن ان است. 

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : خوش طعم تر شدن انواع خورش با این ترفندها -آکا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : خطرات قرص یاسمین، تنگی نفس می گیریم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..