تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای افزایش سرعت دانلود اینجا کلیک کنید

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Internet Download Manager یک نرم‌افزار مدیریت دانلود متن بسته است که تنها برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شده است. این برنامه می‌تواند به مدت 30 روز توسط کاربر آزمایش شود ولی برای استفاده بیشتر می‌بایست خریده شود. اکثر افرادی که از رایانه‌های شخصی استفاده می کنند و از سیستم عامل ویندوز بهره می برند این نرم افزار را روی سیسیتم خود نصب کرده اند تا به وسیله آن بتوانند فایل های دانلود شده خود را مدریت کنند.

در ادامه سعی داریم روش هایی را برای افزایش سرعت دانلود در این نرم افزار را به شما آموزش می‌دهیم.

1-بررسی نوع اتصال به اینترنت:

1- ابتدا برنامه Internet Download Manager را بازکنید و سپس بابازکردن سربرگ Connection وارد بخش Connection Type-Speedشده و با انتخاب گزینه High Speed وارد Option شوید.

2-سربرگ  Connection را باز کنید و از بخش Connection Type-Speed،گزینه  High Speed را انتخاب کنید.

3-با وارد شدن به سربرگ Connection وارد بخش Connection Type-Speedشده و در نهایت گزینه High Speed را انتخاب کنید.

4- مقابل گزینه Default Max. conn. Number را انتخاب کرده و آن را روی بیشترین حالت ممکن آن را قرار دهید چرا که به وسیله این عمل زمانی که شما فایلی را دنبال می کنید از طریق IDM از تمامی پهنای باند استفاده می‌شود.



2-چک کردن محدودیت سرعت:
گزینه‌ای در این نرم افزار وجود دارد که باعث محدود شدن سرعت دانلود شما می شود که برای این کار شما باید با وارد شدن به سربرگ Downloads گزینه Speed Limiter انتخاب کرده و گزینه turn Off را تیک بزنید.

3-بستن اپلیکیشن های اضافی هنگام دانلود فایل:

باز بودن برنامه های مختلف روی سیستم شما هنگام دانلود کردن فایل با نرم افزار IDM باعث کند شدن سرعت دانلود شما می شود چرا که هنگامی که این برنامه ها باز است تبادل اطلاعات در آن صورت می گیرد و این تبادل بر کند شدن سرعت  دانلود شما تاثیر دارد.
برای جلوگیری از این اتفاق Internet Download Manager خود را روی حالت Pause قرار داده و و پس از آن برنامه هایی که باز هستند را بسته و سپس از حالت Pause خارج شده و دانلود را ادامه دهید. در این زمان به وضوح می بینید که سرعت دانلود شما افزایش یافته است.



انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای افزایش سرعت دانلود اینجا کلیک کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..