تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره ای ناگفته از عماد مغنیه

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛عماد مغنیه معروف به حاج رضوان بنیانگذار یگان نظامی حزب الله لبنان و از فرماندهان جنگ33 روزه که در حادثه تروریستی به شهادت رسید. او در اوایل دهه 80 به شاخه نظامی جنبش آزادی بخش فلسطین و از همان زمان به جنبش امل پیوست.
صفحه اینستاگرام منتسب به امام خمینی (ره) در تازه ترین پستش گزیده ای از خاطرات عماد مغنیه از زبان خانواده شهید را منتشر و عنوان کرد:در یکی از این دیدارها  امام با عماد مغنیه ،امام فرمودند: «حاج عماد فرزند من است».

این صفحه نوشت:
"فرزندان امام  انتشار گزیده ای از خاطرات عماد مغنیه از زبان خانواده شهید.حاج عماد از همان هنگام ورود حضرت امام(ره) به ایران در حالی که 16 سال بیشتر نداشت مردم را به همراهی با  انقلاب اسلامی تشویق می‌کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همراه و هم‌پای انقلاب بود و از همان اولین سال اعلام راهپیمایی روز جهانی  قدس در برگزاری و شرکت در راهپیمایی نقش مؤثر داشت.
چند باری همراه با  عماد مغنیه، حضوری خدمت امام خمینی(ره) رسیدیم. در یکی از این دیدارها امام فرمودند: "حاج عماد فرزند من است."

زمانی که جنگ تحمیلی صدام با ایران شروع شده بود، عماد مغنیه تصویری از حضرت امام (ره) که پشت آن چسب وجود داشت را به پشت پلیس‌های سعودی می‌چسباند و آن‌ها در حالی که عکس امام (ره) روی لباسشان بود در میان مردم می‌چرخیدند و متوجه نمی‌شدند که چه کسی عکس را روی لباس آن‌ها چسبانده است."


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره ای ناگفته از عماد مغنیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..